27 t/m 31 maart 2017

Adfiz

Deelname aan ‘Week van het geld’ past uitstekend in onze visie.

Drie op de vier huishoudens en nagenoeg iedere Nederlandse onderneming heeft één of meer verzekeringen afgesloten via een intermediair. Bij elkaar gaat € 40 miljard premie via het intermediair, dat is de helft van alle schade-, leven- en zorgpremies in Nederland.

Klanten bevinden zich in een ondergeschikte positie ten opzichte van de aanbieders wat betreft kennis en macht. Het is de rol van het Intermediair om evenwicht te brengen in de relatie tussen klant en aanbieder, onder meer door de consument met kennis te versterken.

De leden van Adfiz bieden samen werk aan 15.000 mensen en bedienen zo’n 7 miljoen relaties. Financieel adviseurs die lid zijn van Adfiz zijn onder andere actief in verzekeringen, pensioenen en/of financiële planning, zijn professioneel en deskundig, zoeken naar constante verbetering en die hechten aan maatschappelijke waardering voor hun werk.

Naar de website