27 t/m 31 maart 2017

Young Crowds

Young Crowds is gespecialiseerd in communicatie met kinderen en jongeren. Wij verzorgen de strategie, het concept en de volledige uitvoering van het communicatieconcept.

Kinderen dienen zo vroeg mogelijk te leren omgaan met geld. In de breedste zin van het woord. De waarde van geld, sparen, uitgeven, lenen,  zijn onderwerpen, die bij de opvoeding van kinderen hoort. Zeker in deze tijd.

Sinds 2010 zijn wij betrokken bij de Week van het geld. In 2010 hebben wij de Week van het geldkrant gemaakt en sinds 2011 participeren wij namens Scouting Nederland. Dit heeft dit jaar geresulteerd in de deelname van Scouting Nederland met hun Welpen. Hiervoor hebben wij een speciaal (werk) boekje en een evenement ontwikkeld dat tijdens de Week van het geld 2012 bij de welpengroepen werd uitgevoerd.

Young Crowds, is een netwerkorganisatie bestaande uit een groot aantal professionals. Deze professionals hebben allen hun sporen verdiend in de communicatie en zijn specialist in een vakgebied.

Naar de website